خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران به ایلنا خبر داد:

حریق گسترده در انبار چوب

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۱۸۴

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از حریق گسترده در یک انبار چوب در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 0:21 بامداد امروز یک مورد آتش‌سوزی گسترده در یک انبار چوب در بزرگراه آزادگان خیابان غفاری به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه این بخش خارج از حوزه تحت پوشش آتش‌نشانی تهران است و مربوط به منطقه چهاردانگه است، تصریح کرد: با توجه به گستردگی حریق 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودروهای پشتیبانی به عنوان نیروی کمکی آتش‌نشانی چهاردانگه به محل حادثه اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: محل حادثه انباری به وسعت حدود 10 هزار متر مربع بود که مملو از مقادیر زیادی چوب، تخته، الوار و پالت بود که به صورت ناایمن روی هم انباشته شده بود. حدود دو هزار متر از این انبار چوب کاملا شعله‌ور بود و ارتفاع شعله‌های آتش به چندین متر می‌رسد و حریق به سرعت در حال گسترش به بخش‌های دیگر انبار بود.

ملکی تصریح کرد: یک دستگاه خودروی نیسان و دو دستگاه کانکس اسقاطی در آن محوطه وجود داشت که کانکس‌ها نیز شعله‌ور بود و به خودروی نیسان خسارت‌هایی وارد شده بود و به بخشی از آن نیز آتش سرایت کرده بود.

او ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و اجازه ندادند تا خودروی نیسان به طور کامل شعله‌ور شود و با عملیات خوبی که از چند جهت آغاز کردند حریق را مهار و از سرایت آن به دیگر بخش‌ها و انبارهای مجاور خودداری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تاکید کرد: خسارت‌های زیادی بر اثر این آتش‌سوزی ایجاد شد اما خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم و در ساعت 4:45 دقیقه بعد از خاموش شدن آتش محل برای انجام لکه‌گیری و مراحل پایانی عملیات و بررسی علل حادثه تحویل عوامل آتش‌نشانی چهاردانگه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز