خبرگزاری کار ایران

سالاری:

صدا و سیما بدنبال تخریب شورای پنجم است

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۲۵۲

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: صدا و سیما به صورت گزینشی برخی از مطالب مربوط به جلسه بررسی پرونده باغات را به منظور تخریب شورای پنجم پخش کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری در تذکر پیش از دستور خود در بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری تجریش از عملکرد صدا و سیما انتقاد کرد.

وی گفت: صدا و سیما در انتخاب سلیقه‌ای صحبت‌های مطرح شده در جلسه علنی و پخش آن در رسانه ملی انتقاد دارم و تذکر می‌دهم انتخاب‌های گزینشی بخش‌هایی از جلسه علنی شورای شهر تهران که در شبکه پنج و 18:30 پخش می‌شود به منظور تخریب شورای پنجم است.

سالاری در ادامه گفت: در بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در آخرین دقایق موضوع پرونده باغات مطرح شد که به دلیل اینکه وقت جلسه به پایان رسیده بود به نتیجه‌ای نرسید و صدا و سیما به صورت گزینشی بعضی از کلمات آن را به منظور تخریب شورای پنجم که برای اولین بار است در جلسات علنی این موضوع را مطرح می‌کند بازتاب داده است.

وی افزود: ملکی که در جلسه قبل درباره آن بحث شد متعلق به شرکت زامییاد و دولت بوده است و در کمیسیون‌های تجدیدنظر مورد بررسی قرار گرفته است. از جمله دلایل باغ بودن این است که قطعی مشخص شود این ملک در گذشته باغ بوده است و وقتی استعلام‌های لازم گرفته می‌شود حدنصاب درختان در این ملک وجود داشته باشد بنابراین به دنبال صیانت و حفاظت از باغات هستیم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران ری تجریش در ادامه تاکید کرد: به ریاست شورای شهر و نحوه اداره آن اعتراض دارم چرا که می‌شود زمانی که پرونده‌ای مطرح می‌شود چند دقیقه‌ای درباره به نتیجه رسیدن آن وقت جلسه را تمدید کنند.

سالاری تاکید کرد:‌ زمانی که پرونده‌ای در جلسه شورا مطرح است نباید شورا تعطیل شود، بیان داشت: این کار منجر به اتفاق‌هایی به این شکل می‌شود که سوگیری اخبار شورا از سمت رسانه را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز