خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد:

آتش سوزی انبار چوب ۱۰ هزار متری در جاده شهریار

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۴۵۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در انبار چوب ۱۰ هزار متری در جاده شهریار خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این آتش‌سوزی گفت: ساعت ۲:۵۳ بامداد امروز یک مورد آتش‌سوزی در جاده شهریار شهرک باغستان، محله سعید آباد از سوی آتش نشانی باغستان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

او با بیان این که محل آتش سوزی خارج از محدوده تحت پوشش آتش نشانی تهران بود، ادامه داد: بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب، به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی یک انبار بزرگ چوب، به وسعت بیش از ۱۰ هزار متر مربع بود، که مقدار زیادی چوب و تخته و پالت‌های چوبی، در حجم بسیار زیاد در تمام بخش‌های این انبار نگهداری می‌شد و بخش مرکزی و میانی این انبار که در حدود ۱۰۰۰ الی ۱۲۰۰ متر بود چوب ها دچار آتش سوزی شده و در حال سرایت به قسمت های دیگر انبار بود.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانی باغستان در حال انجام عملیات در این مکان بود، تصریح کرد: آتش نشانان تهران نیز به محل آتش سوزی رسیدند و از چند جهت عملیات خاموش کردن آتش را ادامه دادند. شعله های آتش که در چندین متر به آسمان کشیده شده بود، از فواصل دور قابل مشاهده بود.

او خاطرنشان کرد: آتش نشانان به سرعت وارد عملیات شده و توانستند آتش را تحت کنترل خود در آورندو از گسترش بیشتر آن و سرایت به بخش های دیگر انبار جلوگیری کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت و آتش نشانان تهرانی در ساعت ۶:۴۵ و پس از خاموش کردن کامل آتش محل را برای لکه گیری و بررسی علت تحویل آتش نشانان باغستان داده و محل را ترک کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز