خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران:

تمام مراکز آموزش و پرورش دولتی و غیردولتی پنجشنبه تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۷۷۸

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از هماهنگی اعضای کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای برای فردا پنجشنبه 30 آذر ماه خبرداد.

به گزارش ایلنا، کیومرث کلانتری با اعلام این خبر گفت:  مطابق اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، هم اکنون غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 5/2 میکرون  فراتر از حد مجاز بوده و بیانگر شرایط ناسالم می‌باشد .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای تهران همچنین ادامه داد : بر این اساس وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح امروز عدد 160 و این میانگین در ساعت 11 صبح عدد 158 را نشان داده است.

وی با بیان اینکه با توجه به پیش بینی های دریافتی و تداوم آلودگی ، هماهنگی‌های لازم با اعضای کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا به عمل آمد ، اظهار داشت: بر این اساس کارگروه تصمیم گرفت ، فردا پنج شنبه 30 آذرماه کلیه مراکز آموزش و پرورش دولتی و غیر دولتی وآموزشگاه‌های آزاد به  استثنای شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس تعطیل ‌باشند.

کلانتری در پایان همچنین توصیه کرد سالمندان ، بیماران قلبی و عروقی و کودکان همچنان تا بهبود شرایط کیفی هوا از ترددهای غیرضروری خودداری نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز