خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

١١٠ سوله بحران شهر تهران در آماده‌باش کامل/تانکرهای آب بارگیر شده است

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۰۰۶

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تمام سرویس‌های بهداشتی عمومی در سطح شهر فعال هستند.

به گزارش ایلنا، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: به دنبال وقوع زلزله در مرز دو استان البرز و تهران بسیاری از مردم به فضای باز آمده‌اند و در همین راستا خدمات شهری نیز امکانات خود را مستقر کرده است.

وی افزود: تمام سرویس‌های بهداشتی عمومی در سطح شهر فعال هستند. تانکرهای آب نیز بارگیر شده و در نقاط مختلف شهر مستقر خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران بیان داشت: ماشین‌های عمرانی خدمات‌شهری با راننده‌ در آماده‌باش کامل هستند.

یزدانی افزود: همچنین تعدادی از پارک‌های ما نیز آماده شده و در فضای پارک‌ها امکان استقرار فراهم است و ما سعی کردیم امکانات اولیه را در فضای عمومی فراهم کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تمامی نیروهای خدمات شهری در آماده‌باش هستند. از مردم نیز می‌خواهیم با رعایت نظم در فضای عمومی حاضر شوند.

وی افزود: ١١٠ سوله بحران شهر تهران در آماده‌باش کامل بوده و درهای آن باز است و علاوه بر این  256 مجموعه ورزشی هم بازگشایی شده و در اختیار شهروندان قرارگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز