خبرگزاری کار ایران

سخنگوی اورژانس کشور به ایلنا خبر داد:

افزایش مصدومان زلزله به ۱۱۷ نفر/مراجعه ۵۲ نفر به مراکز درمانی شهریار و رباط کریم

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۱۶۶

سخنگوی اورژانس کشور از افزایش مصدومان زلزله شب گذشته ۱۱۷ نفر خبر داد.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از افزایش مصدومان زلزله شب گذشته به ۱۱۷ نفر خبر داد و گفت:‌ استان‌های متاثر از زلزله شب گذشته تهران، البرز، مرکزی، قزوین، قم، گیلان و مناطق متاثر شهریار و رباط کریم، ساوه و تاکستان بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در شهریار و رباط کریم ۵۱ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند گفت: از این تعداد ۱۹ نفر بستری و ۳۱ نفر مرخص شدند. همچنین یک خانم هفتاد ساله در مرکز درمانی فوت شده است.

خالدی ادامه داد: در سطح استان البرز ۵۲ نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند که تعداد ۲۶ نفر بستری و ۲۵ نفر مرخص شدند. در این استان یک دختر ۱۰ ساله به دلیل استرس فوت شده است.

سخنگوی اورژانس کشور اضافه کرد: در ساوه ۱۳ نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند که تعداد ۲ نفر بستری و تعداد ۱۱ نفر مرخص شدند. همچنین در تاکستان قزوین یک نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده که در حال حاضر مرخص شده است.

وی در ادامه آخرین اقدامات صورت گرفته سازمان اورژانس کشور در پی زلزله شب گذشته را تشریح کرد و گفت: اعزام و استقرار آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و موتورلانس در مناطق زلزله زده تهران، البرز، مرکزی، آماده باش تیم‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه‌های معین جهت اعزام به مناطق زلزله‌زده، تخلیه بخش اورژانس مراکز درمانی در رینگ اول مناطق زلزله و آماده باش به تمامی مراکز درمانی در رینگ‌های دوم و سوم جهت پذیرش مصدومین احتمالی از جمله این اقدامات محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز