خبرگزاری کار ایران

توصیه فوری رییس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا:

برای پرداخت جرایم معوق از سامانه پیامکی پلیس استفاده کنید/مهلت بخشودگی جرایم رانندگی ساعت 24 به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۲۲۵

رییس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا با اشاره به حجم بالای مراجعات مالکان خودروها برای استفاده از تسهیلات بخشودگی جرایم رانندگی به سایت راهور و کند شدن سایت گفت: توصیه می‌کنیم شهروندان از سامانه پیامکی پلیس استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کرمی اسد در این‌باره گفت: برابر اعلام قبلی مهلت بخشودگی دو برابری جرایم معوق رانندگی تا ساعت 24 امشب تمام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست، افزود: متاسفانه علی‌رغم اطلاعیه‌های قبلی پلیس، تعداد زیادی از رانندگان پرداخت جرایم خود را به امروز موکول کردند که همین امر و مراجعه همزمان این افراد موجب کندی سایت استعلام جرایم رانندگی شده است.

رییس مرکز اجراییات پلیس‌راهور ناجا بااشاره به اینکه تیم فنی همچنان در تلاشند تا مشکل کندی سایت‌راهور را برطرف کنند، افزود: توصیه می‌کنیم شهروندان از سامانه‌پیامکی پلیس برای پرداخت جرایم استفاده کنند.

وی افزود: بر این اساس مالکان خودروها می‌توانند با ارسال VIN خودرو به همراه علامت ستاره "*" در پایان VIN به شماره پیامکی 1101202020 ضمن اطلاع از مبلغ خلافی، شناسه‌قبض و شناسه پرداخت صورت وضعیت خلافی خودرو خود را دریافت کرده و نسبت به پرداخت آن از طریق دستگاه‌های خودپرداز یا سامانه تلفن‌بانک، اینترنت‌بانک و یا موبایل‌بانک خود همانند سایر قبوض اقدام کنند تا در مهلت باقیمانده از تسهیلات طرح بخشودگی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز