خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

تهران را برای مردم و نه ماشین‌ها طراحی کنید

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۱۴۲

عضو شورای شهر تهران ری و تجریش گفت: تهران را برای مردم و نه برای ماشین‌ها طراحی کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش پس از سخنان  حناچی در صحن علنی شورای شهر بیان داشت: پل کریمخان در مرکز بافت مهم فرهنگی شهر است و فکری برای تبدیل آن به زیرگذر بکنید.

وی افزود: در پروژه‌های عمرانی به بافت، تاریخ شهر و محلات نیز توجه شود.

در ادامه جلسه زهرا صدراعظم نوری خطاب به حناچی بیان داشت: برخی از پروژه‌های عمرانی شهر با محیط زیست سازگار نیست اتوبان‌های نواب و تندگویان با محیط زیست سازگاری ندارد.

وی افزود: پروژه صدر و ارتش نیز بسیار نامناسب است و باید فکری به حال این موضوع کنید.

عضو شورای شهر تهران ری و تجریش تاکید کرد: باید از مشارکت مردم برای اجرای پروژه‌ها استفاده شود.

مجید فراهانی نیز در ادامه جلسه بیان داشت: در پروژه‌های عمرانی به مطالعات مالی هم توجه کنید.

الویری عضو دیگر شورای شهر تهران در ادامه جلسه بیان داشت: پروژه‌ها بسیار گران‌تر از برآورد اولیه تمام می‌شود که عمده‌ترین عامل آن نیز عدم تامین اولویت‌ها است. در سال 97 باید غربالگری پروژه‌های عمرانی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: سنگینی پروژه‌های شهرداری در زمان حادثه، حادثه آفرین است.

شهربانو امانی نیز خطاب به حناچی بیان داشت: پروژه‌ها پیوست مطالعاتی ندارد و غیر متوازن ساخته شده است. 70 درصد پروژه‌های عمرانی در اختیار نهاد خاص است. قرارگاه خاتم سیمان و ایمان را با هم مخلوط و طوری فعالیت کند که بخش خصوصی ضعیف و نحیف نباشد.

وی تاکید کرد: ساختمان‌های بلدیه را در میدان امام خمینی بازنگری کنید 260 زن در معاونت شما هستند که لازم است در مدیریت زشت و زمخت شهر به کار گرفته شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز