خبرگزاری کار ایران

توضیحات رییس پلیس راهور تهران درباره تصادف خودروی تیبا

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۲۶۸

رییس پلیس راهور تهران درباره جزییات تصادف خودروی تیبا که بامداد امروز در اتوبان ارتش اتفاق افتاد، توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدرضا مهماندار درباره جزییات تصادف خودروی تیبا گفت: بامداد امروز یک دستگاه خودروی سواری تیبا با هفت سرنشین در اتوبان ارتش در حال حرکت بود.

وی با بیان اینکه سرنشینان خودرو دو آقا و پنج خانم حدودا ۱۸ و ۱۹ ساله بودند، اظهار داشت: این خودرو در بلوار ارتش در حال حرکت بوده و بنابر گواهی شهود با یک دستگاه خودرو به صورت جزیی برخورد کرده و از صحنه متواری می‌شود. 

رییس پلیس راهور تهران ادامه داد: با هیجان به وجود آمده بر اثر تصادف و با توجه به اینکه براساس شواهد و قرائن، به احتمال زیاد این افراد حالت طبیعی نیز نداشتند با سرعت زیادی به سمت بزرگراه امام علی حرکت می‌کند و در رمپ خروجی به سمت بزرگراه امام علی خودرو به دلیل سرعت بسیار زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از مسیر خود خارج می‌شود، سپس از روی جدول پیاده‌رو عبور کرده و با صفحه شن و نمک در حاشیه بزرگراه برخورد می‌کند و پس از برخورد با تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه که در حقیقت ضربه نهایی بوده بعد از چندبار چرخش متوقف می‌شود.

مهماندار افزود: متاسفانه در این حادثه بلافاصله چهار نفر از سرنشینان جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر نیز مجروح می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز