خبرگزاری کار ایران

بارش برف در ارتفاعات استان‌های شمالی و غربی کشور/ ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران- کرج

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۶۳۷

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اعلام بارش برف در ارتفاعات استان‌های شمالی و غربی گفت: ترافیک در باندجنوبی آزادراه کرج_قزوین و باند جنوبی آزادراه تهران_کرج نیمه سنگین است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: ارتفاعات استان همدان، استان مرکزی(محورهای اراک-بروجرد،اراک-ملایر و ساوه - همدان)، استان گیلان(محور پونل-خلخال)، استان کرمانشاه(محور پاوه-مریوان)، استان کردستان(محور بانه-قروه) و استان های البرز و مازندران(ارتفاعات محور کرج-چالوس) همراه با بارش برف است.

او همچنین ادامه داد: بارش باران در اکثر محورهای استان های همدان،گیلان،کهگیلویه و بویر احمد،لرستان،قزوین و آذربایجان غربی، استان چهارمحال و بختیاری(محور کوهرنگ-ایذه) و استان مازندران(محور های سوادکوه و رامسر) مشاهده می‌شود. همچنین محورهای فیروزکوه ،کارسالار و دهانه شمالی تونل کندوان در استان مازندران مه گرفته همراه با کاهش دید است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه محور اسالم_خلخال و گرمی‌_بیله‌سوار در استان اردبیل کولاک و یخ زدگی گزارش شده است گفت: رانندگان حتما در این محور از زنجیر چرخ استفاده کنند.

سرهنگ رحمانی همچنین گفت: ترافیک در باندجنوبی آزادراه کرج_قزوین (محدوده مهرویلا تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران_کرج(محدوده پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین است.

همچنین او اعلام کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز