خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

اقدامات فراتری برای تسهیل شرایط اقتصادی اقشار پایین انجام شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۶۶۸

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: باید اقدامات فراتری برای تسهیل شرایط اقتصادی به خصوص برای اقشار متوسط و پایین انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی؛ رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش در سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران بیان داشت: از همگان از جمله خبرنگاران و مدعوین پوزش می‌خواهم که جلسه با تاخیر ناخواسته شروع شده است و امید است در ادامه جلسات باقی مانده شاهد چنین تاخیرهایی نباشیم.

وی افزود: انتخاب مهندس الویری به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها را تبریک می‌گویم. امیدواریم از این ظرفیت استفاده کرده و ارتباط خوبی با دولت و مجلس برقرار کنیم.

رئیس شورای شهر تهران در رابطه با ناآرامی‌های اخیر در شهرهای کشور بیان داشت: عبور از شرایط فعلی کشور تنها با هم‌افزایی، وحدت ملی و مسئولیت‌پذیری یکپارچه امکانپذیر است.

وی افزود: در رابطه با منشاء و سازماندهی اتفاقات اخیر اطلاعی به شورای شهر داده نشده است. از نیروهای امنیتی، دولت، وزارت کشور می خواهیم که اگر اطلاعی در این زمینه دارند به نمایندگان مردم بدهند تا اگر کمکی برمی‌آید اقداماتی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: باید اقدامات فراتری برای تسهیل شرایط اقتصادی به خصوص برای اقشار متوسط و پایین انجام شود. امید است دولت و مسئولان برای عبور از این شرایط راهکاری برای تسهیل اقتصادی ارائه کنند.

هاشمی در پایان گفت: باید به برخی از راه‌حل‌ها توجه شود چرا که عبور از شرایط فعلی با وحدت ملی و مسئولیت‌پذیری ممکن خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز