خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران خبر داد:

برگزاری جلسه با جهانگیری درباره مسائل مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۷۹۲

رییس شورای شهر تهران گفت:تعیین نرخ‌های جدید طرح ترافیک نیازمند مصوبه شورا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه سی‌وششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از پایان جلسه امروز شورا جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور در خصوص مسائل مدیریت شهری برگزار خواهد شد گفت: شهرداری بنا به توصیه شورای شهر نوشتن برنامه سوم توسعه را آغاز کرده است و در جلسه امروز نحوه نگارش برنامه مورد بررسی قرار گرفت و نظرات مختلف ارائه شد.

رئیس شورا با اشاره به آسیب‌شناسی‌های صورت گرفته در خصوص برنامه دوم توسعه شهرداری ادامه داد: تلاش می‌کنیم مشکلات برنامه دوم در سومین برنامه لحاظ نشود همچنین متاسفانه در عمده گزارش‌هایی که توسط آقای میرزایی ارائه شد بیشتر روی ضعف‌ها تاکید شده بود. در حالی که در برنامه باید هم مزیت‌ها و هم ضعف‌ها دیده شوند و با پررنگ‌ کردن مزیت‌ها نسبت به رفع ضعف‌ها اقدام کرد.

او ادامه داد: موارد به گونه‌ای مطرح شده بود که فکر می‌کردیم باید از شهر تهران مهاجرت کنیم.

رئیس شورای شهر در ادامه درخصوص لغو آرم‌های طرح ترافیک تصریح کرد که مذاکراتی در این زمینه مدتی است با همکاری معاونت حمل و نقل و کمیسیون حمل و نقل شورای شهر آغاز شده است. قطعا هر اتفاقی بخواهد در این خصوص بیفتد باید مصوبه شورای شهر را داشته باشد.

وی درخصوص نرخ‌های محدوده ترافیک نیز خاطرنشان کرد:‌ هنوز نرخ‌های جدید طرح ترافیک به تصویب شورا نرسیده و فقط در حد پیشنهاد مطرح شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز