خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی دانشگاه تهران به ایلنا خبر داد:

جلسه با قوه قضاییه برای پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی/قول آزادی اکثر دانشجویان طی امروز و فردا

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۴۹۶

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به بازداشت ۴۱ نفر از دانشجویان دانشگاه تهران در ناآرامی و حوادث اخیر، گفت: تا این لحظه ۱۶ نفر آزاد شده‌اند و مابقی طی یکی دو روز آینده آزاد خواهند شد تا بتوانند در امتحانات هفته آینده شرکت کنند.

مجید سرسنگی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در تشریح آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی و آزادی آن‌ها، اظهار داشت: در همین رابطه امروز جلسه‌ای با دوستان قوه قضاییه داشتیم و قرار است؛ ظرف امروز و فردا بخش عمده‌ای از دانشجویان تهران و دیگر دانشگاه‌ها آزاد شوند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به بازداشت ۴۱ نفر از دانشجویان دانشگاه تهران، گفت: تا این لحظه ۱۶ نفر آزاد شده‌اند و مابقی طی یکی دو روز آینده آزاد خواهند شد تا بتوانند در امتحانات هفته آینده شرکت کنند.

سرسنگی در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود فرمودند که حساب دانشجویان و جوانان که درگیر مطالبات به حق مردم بودند، با کسانی که اغتشاش کردند و به اموال عمومی آسیب رساندند، جداست؛ در جلسه امروز با قوه قضاییه نیز بر همین مساله تاکید شد و قول دادند که بخش قابل توجهی از دانشجویان را آزاد کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است برای دانشجویان سوء پیشینه لحاظ شود، گفت: افراد به دو دسته تقسیم می‌شوند افرادی که احتمالا شاکی خصوصی دارند و یا به کسی آسیب رسانده‌اند و بخش دوم کسانی که نه شعار هنجارشکنی داده‌اند و نه آسیبی به اموال عمومی رسانده‌اند؛ ولی در این رابطه من اطلاعی ندارم که آیا دانشجویی شاکی خصوصی دارد یا خیر؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز