خبرگزاری کار ایران

گزارش عملیات امداد و نجات طی ۷۲ ساعت گذشته؛

انجام 300 مورد عملیات امدادی/ امدادی رسانی به 1800 تن از هموطنان

کد خبر : ۵۸۴۳۳۲

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر طی 72 ساعت گذشته در سراسر کشور، اعلام کرد: طی این مدت 300 ماموریت امدادی برای کمک به هموطنان آسیب دیده در سراسر کشور انجام شد و به یک هزار و 838 تن از هموطنان امدادرسانی شد.

به گزارش ایلنا، شاهین فتحی با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر طی 72 ساعت گذشته در سراسر کشور، گفت: طی این مدت 300 ماموریت امدادی برای کمک به هموطنان آسیب دیده در سراسر کشور انجام شد.

وی با تاکید براینکه به یک هزار و 838 نفر از هموطنان آسیب دیده از حوادث و سوانح، طی 72 ساعت گذشته امدادرسانی شده است، اظهارداشت: 198 نفر از هموطنان با انجام عملیات متعدد، نجات داده شده، 138 نفر توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و 173 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی بهره‌مند شده اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره انجام عملیات رهاسازی مصدوم در سوانح ترافیکی، خاطرنشان کرد: در 72 ساعت گذشته 32 مورد عملیات رهاسازی انجام شده است که 54 مصدوم از داخل خودروها در سوانح ترافیکی رهاسازی شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز