خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد:

ارایه آموزش‌های نوین و متناسب با تهدیدات، نخستین راهبرد یگان ویژه

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۰۳۹

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه آموزش‌های نوین و متناسب با تهدیدات، نخستین راهبرد یگان ویژه است، تاکید کرد: حضور یگان ویژه در مأموریت ورزشگاه و مسابقات فوتبال یکی دیگر از بهترین راه ها برای نزدیک شدن به مردم است و فرماندهان این یگان برای جلب اعتماد و اطمینان عمومی گام های بسیار خوبی برداشته‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان و کارکنان یگان ویژه استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در مشهد مقدس با تاکید برنقش تاثیرگذار آمادگی جسمانی و عملیاتی ماموریت‌های این یگان گفت: افراد در مشاغل گوناگون باید علاوه بر مهارت کامل، حرفه‌ای نیز باشند.

وی افزود: آستانه تحمل بالا یکی دیگر از خصلت‌های خوب کارکنان یگان ویژه است که با حفظ آرامش و خونسردی، رعایت اصل چهارگام و عملیات بازدارنده مأموریت را به پایان می‌رسانند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: تاکتیک‌ها و روش‌ها پیشرفت کرده است و ثابت نیستند بنابراین آموزش‌های نوین و متناسب با تهدیدات، نخستین راهبرد یگان ویژه است.

سردار کرمی تعامل با نهادها در مأموریت‌ها و استفاده از سرمایه‌های اجتماعی را رویکرد یگان ویژه برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز