خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم:

مسئولان حراست دانشگاه‌ها باید نگاه حمایتی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۴۹۰

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست مدیران حراست دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد: مسئولان و کارکنان ادارات حراست در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باید نگاه حمایتی داشته باشند چرا که در این شرایط است که تاثیر حرف ها و عملکردها بیشتر می شود.

به گزارش ایلنا، غلامی با بیان اینکه "طرح و بیان برخی مسائل به صورت اصولی و مستدل به تصمیم گیری مدیران کمک می کند"، خاطرنشان کرد: کار ماموران حراست در محیط های دانشجویی به دلیل تغییر زود هنگام آنها باید با اعتماد و ظرافت خاصی همراه باشد و سعی شود ارتباط مطمئن بر اساس اعتماد متقابل با چهره های شاخص و تاثیر گذار دانشجویی به خصوص در تشکل های صنفی و سیاسی برقرار شود.

وزیر علوم با تاکید بر "ضرورت ایجاد زمینه های اعتماد در بین دانشجویان نسبت به عملکرد ماموران حراست" گفت: دانشجو باید از طرف ماموران حراست احساس حمایت کند و ذهنیت دانشجو در مورد حراست باید با رفتار مهربانانه این کارکنان زحمتکش اصلاح شود

غلامی در این باره به مدیران حراست دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور توصیه کرد: تا حد ممکن مامورانی در دانشگاه ها به کار گرفته شوند که با رافت اسلامی و عطوفت و مهربانی با دانشجویان رفتار کنند.

وی با بیان اینکه افزایش برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها می تواند تا حد زیادی به ایجاد فضای شور و نشاط توام با امید در فضاهای دانشجویی و دانشگاهی کمک نماید، تصریح کرد: من به دانشجو و محیط دانشجویی اعتماد زیادی دارم.

وزیر علوم با قدردانی از تمام مدیران و کارکنان زحمتکش حراست در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گفت: مدیریت حراست در دانشگاه ها اهمیت خاصی دارد و این بخش باید با تمامی مسئولان دانشگاهی تعامل داشته باشد؛ در این میان، همه خانواده دانشگاه باید در ایجاد این تعامل و هم افزایی مشارکت داشته باشند.

دکتر غلامی تاکید کرد: اعضای خانواده دانشگاه باید با تعصب خاصی از حق دانشگاه و دانشگاهیان دفاع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز