خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران خبر داد؛

استفاده از املاک و زمین‌های در اختیار شهرداری و دولت برای کمک به فقرزدایی

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۸۴۵

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران پیش‌بینی کرد که طی ۲ سال آینده ۴۵۰ واحد مسکونی در منطقه ۱۷ ساخته و در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدرضا میرصادقی (مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران) در آیین آغاز عملیات اجرای طرح بازآفرینی شهری امید شهر تهران بیان داشت: این طرح با تاکید رئیس جمهور و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز خواهد شد. هدف از این طرح فقرزدایی و رویکرد اجتماعی است و همزمان در ۶ استان دیگر نیز اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه املاک و زمین‌هایی که در اختیار شهرداری و دولت هست در این طرح مورد استفاده قرار خواهد گرفت، بیان داشت: این کار در راستای رفع نیازهای محلات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: این طرح در راستای نوسازی بافت فرسوده خواهد بود که در مرحله نخست در منطقه ۱۷ اجرا خواهد شد.

میرصادقی افزود: در آینده نیز برخی محلات این منطقه و سایر مناطق شهر تهران درگیر طرح خواهند شد. در مرحله نخست در اجرای طرح اشاره شده ۴۵۰ واحد مسکونی در محله منطقه ۱۷ ساخته خواهد شد که طبق برنامه‌ریزی مراحل آماده‌سازی از روزهای آینده اجرا و پیش‌بینی می‌شود طی ۳ ماه آینده عملیات اجرایی طرح آغاز شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران پیش‌بینی کرد که طی ۲ سال آینده ۴۵۰ واحد مسکونی در این منطقه ساخته و در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز