خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه:

بدون مراجعه به محاکم قضایی، موضوعات وقف و سلامت حل و فصل شده‌است

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۱۶۰

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همکاری وزارت بهداشت و معاونین این وزارتخانه با سازمان اوقاف و امور خیریه در چند سال اخیر در خصوص حل مشکلات بین این دو نهاد بسیار خوب بوده که باید از وزیر بهداشت تشکر کنم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در حاشیه نهمین جلسه شورای راهبردی وقف و سلامت، در خصوص تشکیل این شورا، اظهار داشت: وقتی مسائل و موضوعاتی بین دو دستگاه وجود دارد، بهترین راه حل، تفاهم، تعامل و مذاکره است.

وی تصریح کرد: در حوزه حل مسائل حوزه وقف و سلامت، توفیقات بسیار خوبی حاصل شده که وزیر بهداشت و معاونین وی و همچنین مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه از حل این مسائل، رضایت دارند چراکه بدون مراجعه به محاکم قضایی و صرف وقت زیاد، موضوعات حل و فصل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی یادآور شد: تقاضا می کنیم که سایر دستگاه های اجرایی کشور نیز از مدل و الگوی همکاری وزارت بهداشت با سازمان اوقاف و امور خیریه استفاده کنند و اطمینان خاطر می دهیم که با توجه به مشکلات و شرایط آن دستگاه ها، همکاری لازم را داشته باشیم تا رابطه دستگاه وقف با دستگاه های دولتی و حاکمیتی به خوبی پیش برود و به مباحث شرعی عمل کنیم تا نیت واقف نیز محقق شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز