خبرگزاری کار ایران

رسولی در برنامه تهران بیست:

۵۰ درصد قراردادهای دوره قالیباف به صورت ترک تشریفات بوده است/ انتصابات شهردار از سوی شورای شهر قابل دفاع است.

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۹۱۶

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد:‌ در گزارش شهردار، ۵۰ درصد قراردادها در سال‌های گذشته با ترک تشریفات بوده و شهردار فعلی، آقای نجفی موظف شده‌اند کلیه معاملات خود را بر روی سایت گذاشته و مردم موظف هستند از این طریق شهردار و شورای شهر را نظارت کنند.

به گزارش ایلنا، حسن رسولی، عضو شورای شهر تهران در برنامه تهران بیست با بیان اینکه شهردار فعلی منتخب تمام اعضای شورا است و ۲۱ عضو شورا از نجفی حمایت می‌کنند، گفت: آقای نجفی کمتر از ۵ ماه است که تهران را تحویل گرفته و قیاس ایشان با اقای قالیباف که ۱۴۴ ماه مدیریت شهری را برعهده داشتن در بازه زمانی منطقی باید صورت گیرد.

وی با اشاره به بدهی‌های شهرداری تهران اظهار داشت: ۵۲ هزار میلیارد تومان میزان بدهی و دیون شهرداری تهران است که باید تامین اعتبار شود.

این عضو کمیسیون بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه بین ۲ تا ۲/۵ میلیون سفر در روز با مترو انجام می‌شود و باید ۲۳ هزار میلیارد هزینه کنیم تا این رقم را سه برابر کنیم، تصریح کرد: امروز ۹ درصد سفر درون‌شهری تهران با مترو انجام می‌شود و ۱۱درصد با اتوبوس. یعنی ما با ساخت بزرگراه، تهران را به پارکینگ بزرگی تبدیل کردیم. 

رسولی ادامه داد: برای حل معضل آلودگی هوا و حمل و نقل شورا و شهرداری بر روی موضوع حمل و نقل عمومی متمرکز شده اند.

 

 

وی در رابطه با موضوع بودجه خاطرنشان کرد: شهردار موظف شدند بودجه سال ۹۷ را ۲/۲ کمتر از بودجه ۹۶ ببندند. کوچک‌سازی شهرداری از اهداف عمده بودجه شهرداری در سال ۹۷ است.

خزانه‌دار شورای شهر تهران افزود: مبارزه با رانت و فساد اداری یکی از وظایف شهردار در سال ۹۷ است. برای اولین بار در سال ۹۷ شورا و شهردار خزانه متمرکز دارند.

رسولی با اشاره به گزارش تحویل و تحول نجفی ابراز داشت: در گزارش شهردار، ۵۰ درصد قراردادها در سال‌های گذشته با ترک تشریفات بوده و شهردار فعلی، آقای نجفی موظف شده‌اند کلیه معاملات خود را بر روی سایت گذاشته و مردم موظف هستند از این طریق شهردار و شورای شهر را نظارت کنند.

وی اضافه کرد: لطفا مردم در اداره شهر به شهردار و شورای شهر کمک کنند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات نجفی در ماه‌های گذشته بیان کرد: لوایحی که نجفی به شورا دادند، لوایح جان داری بوده است مثل لایحه تغییر سازوکار طرح ترافیک.انتصابات شهردار همچنان که در برنامه بودند در حال انجام است و کاملا از سوی شورای شهر قابل دفاع است.

رسولی یادآور شد: آقای نجفی گفتند حضور هم‌زمان آقای صالحی امیری در دو پست معاونت شهرداری و کمیته ملی المپیک را نمی‌پذیرند و به حرف‌شان عمل کردند. حالا آقای شجاع‌‌پوریان آمده‌اند که امیدوارم با حضور ایشان اتفاقات خوبی در این مجموعه روی دهد.

ادامه دارد... 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز