خبرگزاری کار ایران

هاشمی در صحن شورای شهر:

در راستای تقویت شهرداری و نه تضعیف آن صحبت کنید/اعتراض فرمانداری به نرخ عوارض طرح ترافیک جدید

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۹۸۶

رئیس شورای شهر تهران گفت: مدتی است مجموعه مدیریت شهری درگیر شایعات شده است، از همه خواهش می‌کنم که در راستای تقویت شهرداری و نه تضعیف آن صحبت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در ابتدای چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران به شایعات موجود در خصوص مدیریت شهری انتقاد کرد.

هاشمی در ابتدای جلسه شورا  به ایام سوگواری حضرت زهرا  (س) اشاره کرد و گفت: درس بزرگ حضرت زهرا برای جامعه، ایثار، گذشت و... برای حفظ وحدت جامعه بوده است.

او ادامه داد: مدتی است مجموعه مدیریت شهری درگیر شایعات شده است.از همه خواهش می‌کنم که در راستای تقویت شهرداری و نه تضعیف آن صحبت کنند.

رییس شورای شهر با بیان اینکه انتقاد سازنده است، تصریح کرد: باتوجه به شرایط شهرداری، از ایجاد هرگونه شایعه‌سازی و متلاطم کردن فضا خودداری شود.

ریس شورا با بیان اینکه ️اکنون که حدود شش ماه از آغاز مسئولیت نجفی در شهرداری تهران می گذرد٬ ادامه داد: نه شورای شهر و نه شهردار محترم، منکر وجود ضعف و کاستی و نواقص در اداره شهر نیستند، اما باید توجه کرد که مسیر برطرف کردن این نواقص وکاستی ها، تقویت وحمایت بیشتر از مدیریت شهری است نه تضعیف ومتزلزل کردن آن.

هاشمی خطاب به جریانات سیاسی  داخل کشور تصریح کرد: خاضعانه از همه جریانات سیاسی و رسانه ها می خواهم که با توجه به شرایط دشوار فعلی شهرداری که با کمبود نقدینگی و مشکلات جدی مواجه است، از هرگونه شایعه سازی و تضعیف ومتزلزل کردن مدیریت شهری بپرهیزند که البته این به معنای نادیده گرفتن مشکلات ونواقص نیست، بلکه تبدیل رویکرد مخرب و شایعه ساز به انتقاد سازنده وارائه پیشنهادات مفید جهت بهبود وضعیت شهر وتامین رضایت بیشتر شهروندان است.

هاشمی در رابطه با اعتراض فرمانداری به مصوبه شورا در رابطه با طرح ترافیک گفت: مصوبه اخیر شورای شهر درخصوص طرح ترافیک ۹۷ مورد تاییدشورای عالی ترافیک بوده است.اعتراض فرمانداری فقط به عوارض طرح بوده که این موضوع بررسی و پاسخ لازم داده خواهدشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز