خبرگزاری کار ایران

هاشمی خبر داد:

بررسی ایرادات فرمانداری به طرح ترافیک جدید در جلسه هفته آینده شورا

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۰۹۲

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به خبرهایی که در رابطه با رد طرح ترافیک جدید مطرح می‌شود، گفت: طرح ترافیک مصوبه شورای شهر تهران نیست بلکه در شورای هماهنگی ترافیک کل کشور و وزارت کشور تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در آخرین جلسه بررسی بودجه شهرداری در سال ۹۷ در جمع خبرنگاران به سوالاتشان در رابطه با ابهامات و اعتراض فرمانداری تهران در رابطه با طرح ترافیک جدید پاسخ داد.

رئیس شورای شهر با اشاره به خبرهایی که در رابطه با رد طرح ترافیک مطرح می‌شود، گفت: به این نکته توجه کنید که طرح ترافیک مصوبه شورای شهر تهران نیست بلکه در شورای هماهنگی ترافیک کل کشور و وزارت کشور تصویب شده است.

وی ادامه داد: شورای شهر فقط عوارض طرح ترافیک را تصویب کرده است. فرمانداری نیز در این رابطه ایراداتی گرفته و با توجه به فرصت ۱۰ روزه در جلسه یکشنبه آینده مساله را بررسی خواهیم کرد.

هاشمی با اشاره به پایان بررسی بودجه گفت: رسیدگی به بودجه پیش از موعد مقرر به پایان رسید و امروز تا پاسی از شب بودجه را آماده کرده تا فردا برای شهرداری ارسال کنیم.

او در ادامه در تشریح جزئیات بودجه افزود: 174 هزار و 294 میلیارد و 750 میلیون ریال درآمد و 174 هزار و 294 میلیارد و 850 میلیون ریال در حوزه هزینه‌ها به تصویب رسید. با اتمام بررسی بودجه کلیات آن برای بررسی به فرمانداری ارسال و در صورت تصویب برای اجرا به شهرداری ابلاغ می‌شود.

در ادامه کلیات بودجه دوباره در صحن علنی به رای گذاشته شد و با 19 رای موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز