خبرگزاری کار ایران

برگزاری هفدهمین همایش بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۰۹۸

هفدهمین همایش بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک با حضور وزیر راه و شهرسازی، شهردار تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و بسیاری از صاحبنظران و ا ستادان دانشگاه‌ها در حوزه ترافیک هم اکنون در سالن کنفرانس‌های بین المللی برج میلاد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفدهمین همایش بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک صبح امروز با هدف توسعه سیستم حمل و نقل عمومی یکپارچه، روان، ایمن، پاک و در جهت توسعه اقتصاد شهر در مرکز همایش‌های برج میلاد شروع به کار کرد.

محمود صفار زاده، دبیر علمی این همایش با اعلام اینکه توجه به یکی از مشکلات حمل و نقل کشور و حل ترافیک شهری عاملی برای برگزاری چنین کنفرانس‌هایی در سطح کشور است، گفت:  یکی از بزرگترین اهداف این کنفرانس تبادل تجربیات با همدیگر در این خصوص است.

وی افزود: دبیرخانه این کنفرانس پیش از برگزاری آن جلسات مختلفی را در این باره تشکیل داد که حاصل آن ارائه 170 مقاله و 170 پوستر در این کنفرانس است.

صفارزاده ادامه داد: در مجموع 12 گروه تخصصی مسئول بررسی مقالاتی بودند که از سال گذشته تا امروز به جشنواره ارسال شده بود. حدود هزار مقاله به جشنواره ارائه شد که همه آنها به موارد کلان حمل و نقل درون شهری و برون شهری می‌پرداخت. پس از آن فرآیند داوری آغاز شد و برخی از مقالات به این کنفرانس راه پیدا کرد از ویژگی‌های عمده این کنفرانس حدود 30 کارگاه تخصصی و برگزاری میزگردهایی است که به بررسی مشکل آلودگی هوا و سیستم حمل و نقل ترافیک شهری و برون شهری می‌پردازد.

گفتنی است؛ هفدهمین همایش بین المللی حمل و نقل و ترافیک با حضور عباس آخوندی  وزیر راه و شهرسازی ، محمدعلی نجفی شهردار تهران، محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و بسیاری از صاحبنظران و ا ستادان دانشگاه‌ها در حوزه ترافیک هم اکنون در سالن کنفرانس‌های بین المللی برج میلاد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز