خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

دهه اول اسفند، زمان ثبت نام زائران حج 97/تمایلی برای افزایش قیمت حج نداریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۳۰۷

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: ثبت نام قطعی زائران در کاروان های حج آینده، دهه اول اسفند ماه انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در نشست امروز شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری وسازمان حج و زیارت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر قراربراین شد ثبت نام قطعی از زائران حج آینده، دهه اول اسفند ماه انجام شود و حتی المقدور هزینه ثبت نام در دو مرحله دریافت گردد.

دراین جلسه آقای حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: با تلاش کار گروههای اعزامی به عربستان درخصوص اجاره صدر درصد هتل های مورد نیاز زائران و انتقال نیمی از حجاج سال آینده توسط شرکت هواپیمایی سعودی با طرف های سعودی توافق شده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه این جلسه بر لزوم نهایی کردن هرچه سریعترتوافقات با هواپیمایی ایران ایر و هیئت پزشکی تاکید کرد و گفت: شرایط برای برنامه ریزی حج ۹۷ بهتر از حج گذشته است و با وجود افزایش قیمت ارز و هزینه ها درعربستان همه دست اندرکاران با حساسیت قیمت گذاری برای حج آینده را پیگیری کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر ضمن تقدیر از تلاش دست اندرکاران کمیته مسکن ، لزوم اطلاع رسانی به مردم را یادآور شد و خاطر نشان کرد: مبنا اخذ هزینه تمام شده ازحجاج است و مردم باید بدانند که سازمان حج و زیارت و بعثه مقام مغظم رهبری خواستار افزایش قیمت حج نیستند.

درپایان این جلسه برخی مسایل حوزه عتبات عالیات مطرح شد و با اشاره به عملیاتی شدن استفاده از فرودگاه نجف برای انتقال زائران کاروان های تحت نظارت این سازمان در روزهای آینده ، تاکید شد با مذاکرات انجام شده بخش قابل توجهی از مشکلات مربوط به فرودگاه نجف برطرف گردیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز