خبرگزاری کار ایران

سرهنگ بستو خبر داد:

بازداشت سارق رینگ و لاستیک هنگام سرقت

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۴۲۸

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا بستو در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در حال گشتزنی در بزرگراه زین‌الدین به شرق بودند که در ورودی خیابان دماوند، متوجه می‌شوند فردی در حال باز کردن رینگ و لاستیک یک خودروی سفید و انتقال آن به یک خودروی مشکی‌رنگ است.

وی افزود: این اقدام توجه ماموران جلب کرده و با توجه به موقعیت محل و ظن سارق بودن این فرد، ماموران را مجبور به تغییر مسیر داده و برای بررسی به سمت این فرد حرکت کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: فرد مذکور به محض مشاهده خودروی پلیس سوار بر خودروی مشکی رنگ شده و سعی کرد از محل فرار کند که سرعت عمل پلیس به او اجازه نداد و در نهایت دقایق بعد متوقف و دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، اظهار داشت: متهم به همراه هر دو خودرو به کلانتری منتقل شد و در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کرد با همدستی یکی از دوستانش که پیش از رسیدن پلیس از محل دور شده، این خودروی سفیدرنگ را سرقت کرده و پس از انتقال به این محل، قطعات و لوازم آن را به سرقت می‌برند.

سرهنگ بستو تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهم، اموال مسروقه‌ای از قبیل، ۲ دستگاه ضبط خودرو، ۲ باند خربزه‌ای، سه دستگاه گوشی تلفن‌همراه، سه حلقه رینگ و لاستیک، کشف و متهم پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: مالک خودروی مسروقه شناسایی و برای سیر مراحل اداری به کلانتری دعوت و تحقیقات برای دستگیری همدست این متهم از سوی ماموران کلانتری آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز