خبرگزاری کار ایران

آموزش‌های نوین و متناسب با تهدیدات، نخستین راهبرد یگان‌های ویژه ناجا

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۶۶۰

فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه سطح آمادگی و آموزش یگان ویژه باید سیال و متناسب با تهدیدات باشد، گفت: آموزش های نوین و متناسب با تهدیدات، نخستین راهبرد یگان های ویژه ناجا است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن کرمی" در جمع  کارکنان یگان ویژه استان اردیبل، با تاکید بر نقش تاثیرگذار آمادگی جسمانی و عملیاتی در ماموریت های این یگان، اظهارداشت: استفاده بجا از تجهیزات نوین، آمادگی جسمانی بالا،‌ هوشیاری و اطلاعات پذیری از علل موفقیت یگان ویژه در ماموریت ها به شمار می آید.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران سردمدار نجات مردم منطقه از یوغ استکبار است که باید در این باره نیز از همه فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا تاکید کرد: سطح آمادگی و آموزش یگان ویژه باید سیال و متناسب با تهدیدات باشد تا در این باره دچار خسران نشویم.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تاکتیک ها و روش ها، پیشرفت کرده و ثابت نیستند بنابراین آموزش های نوین و متناسب با تهدیدات، نخستین راهبرد یگان ویژه است.

وی با بیان اینکه یگان ویژه یک یگان به هم پیوسته و کاملاً منسجم است، گفت: انسجام و به هم پیوستگی یگان ویژه باعث ایجاد امنیتی پایدار در کشور شده است.

سردار کرمی به ماموریت‌های متعدد یگان ویژه اشاره و بیان کرد: این ماموریت‌ها موجب شده یگان ویژه برای مقابله با همه تهدیدات آماده شود و نام یک نیروی مقتدر و پای کار، برازنده این یگان باشد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در خاتمه از رویکرد اجتماعی پلیس به عنوان مهمترین عوامل بازدارندگی آسیب های اجتماعی نام برد و اذعان داشت: در این رویکرد باید از سرمایه های اجتماعی که همانا آحاد جامعه هستند برای افزایش توان یگان ویژه بهره ببریم اگر تعامل مناسب با جامعه نداشته باشیم در ماموریت ها با مشکلاتی رو به رو خواهیم شد؛ عدم توانایی جذب سرمایه های اجتماعی موجب می شود تا از بازدارندگی این سرمایه بی بهره باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز