خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

امکان فرود بالگرد در منطقه سقوط هواپیما وجود ندارد / تا دو ساعت دیگر تیم نفوذی به محل اجساد خواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۸۹۴

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امکان فرود بالگرد در منطقه لاشه هواپیما وجود ندارد اما تا دو ساعت دیگر تیم نفوذی به محل اجساد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر سرتیپ  کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با ابراز امیدواری به اینکه تا دو ساعت آینده به اجساد دسترسی پیدا می‌کنیم، گفت: ۲۵ نیروی مخصوص و  یک واحد از هوابرد شیراز وارد منطقه شده‌اند و این یگان‌های کماندویی در حال ساماندهی شدن هستند.

 وی ادامه داد: این نیروها ساماندهی شدند تا بتوانند با تجهیزات ویژه‌ای که دارند خود را به محل اجساد برسانند. طوری برنامه ریزی کردیم که علیرغم شرایط سخت و ناپایدار جوی که در منطقه حاکم است، کلاه سبزهای نیروی زمینی و یگان هوابرد مجهز و آماده باشند.

امیر حیدری، با بیان اینکه امروز از راه زمین نفوذ صورت خواهد گرفت افزود: انشالله تا دو ساعت دیگر تیم نفوذی به محل اجساد خواهد رسید. این تیم مجهز به وسایلی هستند که بتوانند از روی برف انتقال را آغاز کنند و آمادگی دارند اجساد را هوایی هم منتقل کنند تا پل هوایی ایجاد کنیم .

 وی ادامه داد: اما امکان فرود بالگرد در منطقه وجود ندارد مگر آنکه بچه‌ها را هلی‌برد کنیم که این عملیات خوشبختانه ساماندهی شده است و تا دو سه ساعت آینده اخبار خوبی را به مردم می رسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز