خبرگزاری کار ایران

سلیمی به ایلنا خبر داد:

استقرار پنج گروه از نیروهای هلال احمر در منطقه لاشه هواپیما/ خطر بهمن وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۹۲۴

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر از استقرار پنج گروه از نیروهای تخصصی هلال‌احمر در منطقه سقوط هواپیما و خطر سقوط بهمن در منطقه خبر داد.

مرتضی سلیمی در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با آخرین وضعیت عملیات جستجو اجساد مسافران هواپیمایی تهران - یاسوج که روز یکشنبه سقوط کرد، گفت: چهار تیم دیگر هم در محل مستقر شده‌اند و به اضافه تیم اول، در کل پنج گروه از نیروهای تخصصی جست‌وجوی هلال‌احمر برای انتقال اجساد با بالگردهای جمعیت هلال‌احمر در منطقه سقوط هواپیما مستقر شدند.

وی با بیان اینکه هنوز با تیم اول ارتباطی نگرفته‌اند، اظهار داشت: خطر سقوط بهمن در منطقه وجود دارد و علت آن حرکت مدام بالگردها نیست. تنها نیروهای جمعیت هلال‌احمر در محل سقوط هواپیما مستقر هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه هواپیما به دیواره کوه برخورد کرده و دسترسی به آن بسیار مشکل است، اظهار داشت: نیروهای اعزام شده کوهنورد، از تیم کوهستان هلال‌احمر بوده که دارای مهارت و تجهیزات لازم هستند.

سلیمی افزود: در حال ارزیابی هستیم که اگر بالگرد امکان فرود نداشته باشد در نزدیک‌ترین مکان ممکن کمپ بزنیم، این کمپ در جایی ایجاد می‌شود تا اسکان نسبی باشد و تردد به آسانی صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز