خبرگزاری کار ایران

مسئول عملیات هواپیمای سقوط کرده تهران – یاسوج:

تیم‌های عملیاتی اجساد را از لاشه هواپیما خارج کرده‌اند/ بخش اعظمی از هواپیما در قعر برف است/ هشت تیم عملیاتی در محل سقوط هواپیما قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۹۴۳

مسئول عملیات هواپیمای سقوط کرده تهران – یاسوج تاکید کرد: تیم‌های عملیاتی پیکرها و اجساد سرنشینان را از لاشه هواپیما خارج کرده و در حال قرار دادن آنها در کاورها برای انتقال هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کبادی در رابطه با آخرین وضعیت عملیات جستجو اجساد مسافران هواپیمایی تهران - یاسوج گفت: منطقه شرایط بسیار خطرناکی دارد. امکان حضور بالگردها در منطقه بسیار خطرناک است. تیم‌های عملیاتی پیکرها و اجساد سرنشینان را از لاشه هواپیما خارج کرده و در حال قرار دادن آنها در کاورها برای انتقال هستند.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا حداقل امروز تعدادی از پیکرها را منتقل کنیم ولی شرایط بسیار سخت است.

مسئول عملیات هواپیمای سقوط کرده تهران – یاسوج با بیان اینکه نیروهای عملیات امداد و نجات با از خودگذشتگی در حال انجام عملیات هستند، اظهار داشت: قسمت جزئی و کوچکی از هواپیما مشهود است و بخش اعظمی از لاشه هواپیما در قعر برف فرو رفته است. برف زیادی وجود دارد و این مسئله امکان دسترسی را سخت کرده است.

کبادی با تاکید بر اینکه هشت تیم عملیاتی هم‌اینک در محل سقوط هواپیما قرار دارد، تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی بیشتری از خطر‌الراس در حال نزدیک شدن به محل سقوط هواپیما هستند. ۳۰ نفر از جبهه‌های مختلف با امکانات مورد نیاز در حال فرود آمدن هستند و تلاش می‌کنند تا خود را به هواپیما برسانند.

وی با یادآوری اینکه امکان نزدیک شدن یا نشستن بالگرد به محل سقوط هواپیما وجود ندارد، خاطرنشان کرد: نزدیک شدن بالگردها به محل سقوط هواپیما ممکن است موجب بهمن و ایجاد خطر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز