خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:

مکان‌های اسکان نوروزی فرهنگیان با افزایش تعرفه همراه نیست

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۰۶۵

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و روسای تعاون استان گلستان در شهرستان گنبدکاوس با اشاره به آمادگی وزارت متبوع برای ارائه خدمات کیفی ستادهای اسکان نوروزی به فرهنگیان گفت: در نوروز 97 با پیش بینی 707 پایگاه پذیرش ، 345 مرکز آموزشی رفاهی و100 هزار کلاس درس در سطح کشور، خدمات مطلوب تری به فرهنگیان ارائه می شود.

به گزارش ایلنا، گودرز کریمی فر با اعلام آمادگی وزارت متبوع برای اسکان مسافران در نوروز 1397 اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در مراکز اسکان نوروزی کیفیت را افزایش و امکانات موجود را ارتقاء بخشیم.

وی برپایی نمایشگاههای بومی و سنتی در جوار پایگاههای اسکان به جهت آشنایی با فرهنگ و سنن محلی به منظور افزایش ماندگاری سفر و بهره مندی از دستاوردهای قومی و محلی استان ها و همچنین معرفی جاذبه های توریستی و گردشگری در خدمات سفر نوروز 97 ویژه فرهنگیان اشاره کرد .

مدیر کل تعاون و پشتیبانی در ادامه تعداد مراکز آموزشی، رفاهی( خانه های معلم ) و مراکز اسکان در سراسر کشور را 345 مرکز برشمرد و خاطر نشان کرد: 300 اردوگاه فرهنگی و هنری و 50 مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان همچون سال گذشته در خدمت اسکان فرهنگیان است. نامبرده به تعداد 207 تالار و 128 رستوران در مراکز آموزشی رفاهی سراسر کشور در راستای اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان اشاره نمود.

ایشان اختصاص یک شماره از نشریه ادارات کل استان ها را با عنوان " ویژه نامه طرح ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر " با درج اطلاعات پایگاههای پذیرش و سایر اقدامات را از دیگر برنامه های این اداره کل دانست.

این مقام مسئول ثبت نام اینترنتی اسکان موقت فرهنگیان در نوروز 97 را از 4 لغایت 23 اسفند ماه از طریق سامانه www.eskan.medu.ir اعلام و یادآور شد: اطلاعات کلیدی مراکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان به تفکیک استان ها و شهرهای کشور در سامانه مذکور قابل دسترسی است.

وی با اشاره به در اختیار بودن حدود 100 هزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی تصریح کرد: زمان پذیرش مسافران فرهنگی از روز 29 اسفند ماه لغایت عصر 12 فروردین 97 پیش بینی شده است.

کریمی فر استفاده از نرم افزار پذیرش اینترنتی در ستادهای اسکان و انتخاب مدارس واجد شرایط را از جمله اهم وظایف ستاد اسکان برشمرد و اظهار داشت: خدمت به جامعه معلمان وظیفه ای توأم با نشاط درونی است.

وی خدمات رسانی به فرهنگیان و خانواده درجه یک آن ها را از وظایف اصلی ستاد اسکان ذکر کرد..

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، در پایان تاکید کرد: تمام فرهنگیانی که در اسکان نوروز 97 ثبت نام می کنند تحت پوشش بیمه خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز