خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیمای مسافربری

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۴۴۱

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای درباره وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج اعلام کرد: در حال حاضر در منطقه ابرهای جوششی با ارتفاع پایه ابر حدود ۳۵۰۰ پا (۱۰۰۰ متر) دیده می‌شود. از بعد از ظهر امروز بر میزان ابرناکی افزوده می‌شود و به‌تدریج بارش در منطقه امدادی پیش‌‌بینی می‌شود که در ارتفاعات مه‌‌آلود و بارش به صورت برف و با توجه به وزش باد شدید همراه با کولاک برف است.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: بارش بطور متناوب تا نیمه‌‌شب ادامه خواهد داشت که موجب محدودیت و کاهش دید قائم وافقی می‌‌شود و عملیات پروازی در سطوح میانی و پایین را محدود خواهد کرد. در سطوح پایین جو از نیمه‌های شب به‌طور موقت از میزان پدیده و ابرناکی کاسته می‌شود و انتظار می‌رود که از صبح فردا (۳ اسفندماه) وضعیت هوا و دید افقی و قائم برای انجام عملیات پروازی مناسب‌تر شود.

اوایل روز جمعه (۴ اسفند) وضعیت هوا به طور موقت بهتر ولی مجددا از بعد از ظهر افزایش ابر و بارش باران و برف پیش بینی می شود که تا اواخر وقت روز جمعه ادامه خواهد یافت.

بر اساس مدل‌های هواشناسی و داده‌های رادیو سوند تراز دمای صفر درجه طی امروز و فردا حدود ۷۰۰ میلی باری (۳ کیلومتری از تراز دریا)خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز