خبرگزاری کار ایران

نژادبهرام:

گزارش تغییر و تحول شهرداری در زمان استقرار مدیران قبلی امکانپذیر نبود!

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۴۰۷

رئیس کمیته شهرسازی شورای تهران، ری و تجریش تاکید کرد: گزارش تغییر و تحول شهرداری در زمان استقرار مدیران قبلی امکانپذیر نبود. در حالی که اعلام آن به مردم و همکاران در چشم‌‌‌انداز آینده مفید خواهد بود و سبب می‌شود ما در طرح و حل مسائل با چالش کمتری مواجه باشیم.

به گزارش ایلنا، زهرا نژادبهرام در جلسه کمیته شهرسازی شورای تهران، ری و تجریش، با اشاره به افزایش حدود هفت برابری بودجه بافت فرسوده، آن را نشان از نگاه متفاوت مدیریت جدید شهری دانست و گفت: یکی از اتفاقات خوب در این مصوبه رسیدن میزان درآمد پایدار به ۲۸ درصد است که امیدوارم با اقدامات لازم محقق شود.

وی با بیان اینکه بودجه مربوط به بافت فرسوده در سال ۹۶ در حدود ۳۶ میلیارد تومان بود که میزان آن برای سال آینده به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است، اظهار داشت: این بودجه در مسیر صحیح خود قرار گرفته و باید در موضوعاتی همچون فضای سبز، بازسازی محیطی، تملک املاک دندانه‌‌‌ای و ساخت پارکینگ‌‌های‌محلی هزینه شود.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: در زمینه حمل و نقل و ترافیک، بودجه امسال با درک اینکه مطالبات مردم در حوزه کاهش ترافیک و آلودگی هوا است مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان را از مبحث هوشمندسازی به ماموریت‌های حمل و نقلی منتقل کرد که نشان از حرکتی هوشمندانه داشته است. 

نژادبهرام افزود: آلودگی هوا و ترافیک، مشکلاتی اساسی هستند اما اگر این مشکلات را حل کنیم، تهران دیگر مشکل ندارد؟ چرا دارد اما مشکلات با هم ارتباط دارند؛ برای نمونه در مسیر رفع مشکل حمل و نقل، لاجرم، مشکل پیاده راه‌ها هم رفع می‌‌شود.

وی با اشاره به گزارش تغییر و تحول شهردار تهران تصریح کرد: گزارش تغییر و تحول شهرداری در زمان استقرار مدیران قبلی امکانپذیر نبود. در حالی که اعلام آن به مردم و همکاران در چشم‌‌‌انداز آینده مفید خواهد بود و سبب می‌شود ما در طرح و حل مسائل با چالش کمتری مواجه باشیم.

رئیس کمیته شهرسازی شورای تهران، ری و تجریش اضافه کرد: یادمان باشد، شعار شهردار تهران مبنی بر ایجاد شهر شکوفا، با امید و مشارکت‌‌‌پذیر بود؛ بررسی این گزارش می‌‌تواند فرصت‌‌‌های بهتری در راستای شفاف‌‌‌سازی و الزام به عمل را برای شهر ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز