خبرگزاری کار ایران

هاشمی خبر داد:

هزینه ورود خبرنگاران به محدوده طرح ترافیک کمتر از یک میلیون خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۶۳۴

رئیس شورای شهر تهران در مورد هزینه ورود خبرنگاران به محدوده طرح ترافیک گفت: این عدد کمتر از یک میلیون تومان خواهد شد و بستگی دارد در طول روز چندبار به داخل طرح وارد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به بررسی ایرادات مصوبه طرح ترافیک در شورای شهر گفت: امروز در جلسه شورای شهر به مواردی که توسط فرمانداری در رابطه با مصوبه طرح ترافیک مطرح شده بود، پاسخ داده شده و مورد بررسی قرار گرفت. برخی از این اعتراضات با رای مثبت اعضا تغییر کرد و برخی دیگر نیز با پافشار اعضا مورد تایید قرار گرفته و رای آورد.

رئیس شورای شهر با تاکید بر اینکه براساس مصوبه شورا قرار شد هزینه عوارض تردد جانبازان بالای 25 درصد در محدوده طرح ترافیک را شهرداری بپردازد، ادامه داد: این مساله برای جانبازان 25 درصد به بالا خواهد بود همچنین عوارض ورود برای خبرنگاران به شدت کاهش یافت.

وی ادامه داد: در نهایت طرح ترافیک جدید با اصلاحات انجام شده نهایی شده و برای تایید با الحاق اصلاحات به هیات تطبیق دوباره ارسال خواهد شد.

رئیس شورای شهر در مورد زمان آغاز اجرای طرح گفت: در رابطه با آغاز این طرح باید از پورسیدآقایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پرسیده شود.

او در رابطه با سفر شهردار به اصفهان برای شرکت در جلسه هم‌اندیشی کلانشهرها نیز گفت: شهردار تهران سه‌شنبه هفته آینده برای توضیح در مورد محتویات این جلسه و دستاوردهای آن به شورای شهر گزارش خواهد داد.

رئیس شورای شهر در انتها در مورد هزینه ورود خبرنگاران به طرح افزود: این عدد کمتر از یک میلیون تومان خواهد شد و بستگی دارد در طول روز چندبار به داخل طرح وارد می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز