خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور تا دوسال آینده تغییری نمی کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۴۹۶

وزیر آموزش و پرورش از عدم تغییر میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور تا دو سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محمد بطحایی در حاشیه مراسم بانوی امید گفت: میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور همچنان و حداقل تا دوسال آینده، همانند گذشته خواهد بود.

وی همچنین درباره تاثیر نمرات امتحان نهایی در کنکور سراسری اظهار داشت: فردا با وزارت علوم جلسه داریم، اگر قرار باشد امتحانات نهایی تاثیری در ورود به آموزش عالی نداشته باشد غیر از بار مالی و سختی چیزی برای آموزش و پرورش نخواهد داشت. میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور همچنان و حداقل تا دوسال آینده، همانند گذشته خواهد بود.

بطحایی همچنین درباره برگزاری همایش‌های متعدد در این وزارتخانه گفت: همایش‌ها را حتی در سطح استانی کنترل می‌کنیم. در هر حوزه و معاونت نباید بیشتر از یک همایش ملی برگزار شود.

وی درباره نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص توقف برگزاری آزمون‌ها در دوره ابتدایی گفت: امروز یا فردا اطلاعیه‌ای را در این باره منتشر می‌کنیم.

بطحایی در ادامه با تاکیدبراینکه مدارس تا ۲۸ اسفند دایر هستند، افزود: در پی تعطیلی‌های زیاد امسال به علت آلودگی هوا و سایر شرایط، مدارس دایر است و می‌خواهم همه برای جبران عقب افتادگی ها کمک کنند.

بطحایی با اشاره به اینکه بعید است مدرسه ای اعلام کرده باشد که دانش‌آموزان از شنبه آینده به مدرسه نیایند، گفت: از خانواده ها خواهش می‌کنم اگر مقدر است برنامه هایشان را طوری تنظیم کنند که مدارس از حدنصاب نیفتد و دایر باشد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا بخشنامه‌ای پیرامون برگزاری مراسم «چهارشنبه سوری» به مدارس ارسال کرده‌اید؟ عنوان کرد: از چنین بخشنامه‌ای اطلاع ندارم. هرچند چهارشنبه سوری به عنوان مراسم سنتی ایرانیان می‌تواند کم خطرتر از آنچه تاکنون بوده برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز