خبرگزاری کار ایران

۳۷۳ نفر مصدوم در حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۹۰۱

سازمان اورژانس کشور از مصدومیت ۳۷۳ نفر در حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه آخر سال در سراسر کشور از ابتدای اسفند تاکنون خبر داد و گفت: بیشترین آمار مصدومین مربوط به سه استان تهران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بوده است.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی سازمان اورژانس کشور آمار حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه آخرسال را از ابتدای اسفند تا امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفند اعلام کرد.

۳۷۳ نفر در این حوادث مصدوم یا فوت شده‌اند که شامل ۹۴ درصد مرد – ۶ درصد زن بوده‌اند. همچنین  ۳۴ درصد سوختگی – ۳ درصد قطع عضو بوده که از میان آنها ۶۶ درصد مربوط به رنج سنی ۶ تا ۱۸ سال و ۷۷ درصد از مصدومین استفاده کننده بوده‌اند.

همچنین ۵۴ نفر توسط اورژانس پیش‌بیمارستانی به مراکز درمانی اعزام شده‌ و ۹ نفر نیز در محل درمان شده‌اند همچنین ۲۷۴ نفر به اورژانس بیمارستانی مراجعه و ۲۲۷ نفر درمان و مرخص شده‌اند.

۹۳ نفر در مراکز درمانی بستری که ۶ نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه هستند. همچنین ۲ نفر در مراکز درمانی زنجان و همدان فوت شده‌اند.

براساس گزارش سازمان اورژانس کشور بیشترین تعداد مصدومین در تهران با ۶۹ نفر (معادل ۲۱ درصد از کل مصدومین) ، آذربایجان شرقی با ۳۸ نفر (معادل ۱۲ درصد از کل مصدومین) و آذربایجان غربی با ۳۶ نفر (معادل ۱۱ درصد از کل مصدومین) بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز