خبرگزاری کار ایران

سخنگوی اورژانس کشور به ایلنا خبر داد:

فوت ۳ نفر بر اثر انفجار مواد محترقه/۱۱۱ نفر بستری شدند

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۰۰۳

سخنگوی اورژانس کشور ضمن تشریح گزارش حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه آخرسال از ۱ اسفند لغایت ۲۲ اسفند تا ساعت ۱۷:۳۰ گفت: ۳ نفر در تهران،زنجان و همدان در مرکز درمانی فوت شدند.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گزارش حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه آخرسال از ۱ اسفند لغایت ۲۲ اسفند تا ساعت ۱۷:۳۰ را اعلام کرد.

خالدی کل آمار مصدومان و فوتی را ۴۰۶ نفر اعلام کرد و گفت: از این آمار ۹۱ درصد مرد و  ۹ درصد زن بوده اند؛ ۳۴ درصد دچار سوختگی و ۴ درصد قطع عضو شده اند.

وی با اشاره به اینکه ۶۶ درصد مربوط به رنج سنی ۶ تا ۱۸ سال بوده است، گفت: ۷۹ درصد از مصدومان استفاده کننده از مواد محترقه و ۱۹ درصد عابر بوده اند. بیشترین عضو آسیب دیده چشم با ۳۴ درصد است.

سخنگوی اورژانس کشور از اعزام ۷۷ نفر توسط اورژانس پیش بیمارستانی خبر داد و گفت: ۱۶ نفر در محل توسط اورژانس پیش بیمارستانی درمان شدند. کل مراجعین به اورژانس بیمارستانی  ۳۱۳ نفر بوده و ۲۷۶ نفر درمان و ترخیص شدند.

وی از بستری شدن ۱۱۱ نفر  (بستری در بخش مراقبت های ویژه : ۷ نفر ) خبر داد و گفت: ۳ نفر در (تهران،زنجان و همدان) در مرکز درمانی فوت شدند.

خالدی اضافه کرد: بیشترین تعداد مصدومان مربوط به تهران با ۸۳ نفر (معادل ۲۱ درصد از کل مصدومان)، آذربایجان غربی با ۵۴ نفر (معادل ۱۳ درصد از کل مصدومان) و آذربایجان شرقی با ۳۸ نفر (معادل ۹ درصد از کل مصدومان) بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز