خبرگزاری کار ایران

کولیوند خبرداد:

مصدومیت 2082 نفر در آخرین چهارشنبه سال/کاهش 50 درصدی تلفات

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۱۱۱

رییس اورژانس کشور از مصدوم شدن 2082 نفر در آخرین چهارشنبه سال خبر داد و گفت: آمار مصدومان نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،کولیوند در جمع خبرنگاران با تاکید بر کاهش تلفات نسبت به سال های گذشته گفت: تا این لحظه یعنی 4 دقیقه بامداد 2082 مصدوم به مراکز درمانی مراجعه کرده اند که نسبت به سال گذشته با کاهش 30 درصدی مصدومین مواجه بودیم. همچنین مصدومین بستری شده امسال نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است،مصدومیت و مصدومین بستری در بخش مراقبت های ویژه هم کمتر بوده و فوتی ها هم کاهش پیدا کرده است. در تهران هم 532 مصدومیت گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به حضور گسترده و فعال نیروهای امدادی در سطح کشور و حضور متخصصان در مراکز درمانی،مصدومین در ابتدا به اولین مرکز مراجعه کردند و لذا مصدومین بین همه مراکز  توزیع شدند و کیفیت خدمات نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد.

کولیوند در پایان گفت: جمع امار مصدومین را فردا ظهر اعلام می‌کنیم.

مصطفی ده مرده ای،رییس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری نیز با بیان اینکه امسال52 مصدوم به این مرکز درمانی مراجعه کرده اند،گفت: از این تعداد 7 نفر بستری شدند و فقط حال یک نفر وخیم است و بقیه نیز سرپایی مداوا شده اند.

وی افزود: شدت سوختگی ها از یک درصد تا 95 درصد بوده است و بیشتر اسیب ها به دست و صورت وارد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز