خبرگزاری کار ایران

بالاترین سود هر سهم و بالاترین حاشیه سود خالص بازار بورس به کویرتایر رسید

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۴۵۳

شرکت کویرتایر بالاترین سود هر سهم و بالاترین حاشیه سود خالص بازار بورس را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا، شرکت کویرتایر براساس آخرین مقایسه شاخص‌های مالی در مرکز پردازش اطلاعات مالی ایران و براساس آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت‌های بورسی(براساس گزارش عملکرد 9 ماهه و سالیانه) بالاترین سود هر سهم، بالاترین حاشیه سود خالص، بیشترین مقدار شاخصROE(نسبت حقوق صاحبان سهام یا به عبارتی ارزش سهام سهامدار) و بالاترینROA (نسبت بازده کل دارایی) در مقایسه باتمام شرکت‌های گروه لاستیک و پلاستیک بازار بورس ایران به خود اختصاص داده است.

دو شاخص آخرROA, ROE در واقع شاخص توانایی شرکت‌ها را در ایجاد سود و بازده سرمایه‌گذاری‌ها بهره‌وری و فعالیت‌ها را نشان می‌دهد.

زینلی – مدیرعامل شرکت کویرتایر درمجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت با اشاره به عملکرد و فعالیت‌های شرکت در یک‌سال گذشته، به تداوم روند مطلوب تولید بدون وقفه و فروش مداوم علیرغم تمام مشکلات و چالش‌های موجود اشاره کرد و با مقایسه عملکرد سـال مالی مورد گزارش با سال مالی قبل ، عملکرد مطلوب شرکت را به استحضار سهامداران رساند. وی با بیان اینکه تولیدات شرکت کویرتایردرحد استاندارد های جهانی است تاکیدکرد: محصولات کویرتایر 4 سال در برابر عیوب ناشی از تولید ضمانت دارد.

وی با اشاره به اینکه کویرتایر اولین دارنده و تولید کننده تایر رادیال استیل بلت در کشور است، افزود: کویر تایر در حال حاضر و به صورت کاملا حرفه ای فقط تایر رادیال سواری تولید می کند.

مدیرعامل شرکت کویرتایر تصریح کرد: تولید تایر رادیال استیل بلت، تولید تایر سبز،ساخت و نصب پرس پخت، شاخص های کسب شده  در مدیریت انرژی  از جمله رکوردهای ارزشمند این شرکت در صنعت تایر کشور است.

وی از تولید "تایر سبز" برای نخستین بار در کشور با ویژگی‌های منحصر به فرد خبرداد و گفت: کاهش مصرف سوخت، سازگاری با محیط زیست و کارکرد طولانی مدت از جمله مزایای تولید این تایر است.

مدیرعامل شرکت کویر تایر از تولید 12 طرح وسایز تایر رادیال سواری جدید تا پایان سال آینده خبرداد و بیان کرد: 20 میلیون دلار از منابع داخلی شرکت برای اجرای طرح های کوتاه مدت در حال سرمایه گذاری است.

وی در پایان همچنین ساخت 6 دستگاه پرس پخت تایر برای نخستین بار در کشور با صرفه جویی 4 میلیارد ریالی برای هر دستگاه را از دیگر افتخارات و موفقیت های حاصل شده در شرکت کویر تایر عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز