خبرگزاری کار ایران

جلال ملکی خبر داد:

آتش‌سوزی در یک گارکاه تولید لباس در خیابان انقلاب

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۴۹۴

سخنگوی آتش‌نشانی از حریق در یک کارگاه تولید لباس در خیابان انقلاب خبر داد.

 

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این خبر گفت: ساعت 20:35 یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان انقلاب تقاطع خیابان حافظ به سامانه 125 میلیون اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روزهای پایانی سال هستیم و خودروهای آتش نشانی در خیابان مستقر هستند یک خودرو آتش‌نشانی در ظرف مدت سی‌ثانیه به محله حادثه و مشاهده می‌کند که در یک ساختمان 5 طبقه با کاربری مسکونی تولیدی در یکی از اتاق های یک کارگاه تولید پوشاک و البسه آتش‌سوزی اتفاق می‌افتد و آتش به سرعت در حال سرایت به اطراف بود که آتش‌نشانان سریع عملیات را آغاز کردند و آتش را تحت کنترل خود در آورده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: کمی دود داخل ساختمان بود که آتش‌نشانان آن را خارج کرده و چند کارگر نیز در محل حادثه بودند قبل از رسیدن آتش‌نشانان خارج شده بودند.

ملکی ادامه داد: این عملیات خوشبختانه مصدومی در پی نداشت و آتش‌نشانان در حال حاضر مشغول ایمن‌سازی و تحویل محل به مالکان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز