خبرگزاری کار ایران

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج- قزوین/ بارش باران در 9 استان

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۹۲۳

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در 9 استان کشور خبر داد و گفت: ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین(از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) نیمه سنگین است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: بارش برف در استان‌های آذربایجان شرقی(محورهای مرند-جلفا و تبریز-مرند),اردبیل(محور اردبیل-سراب) و ارتفاعات محورهای هراز و کرج-چالوس گزارش شده است.

او با اعلام بارش باران در 9 استان کشور گفت: استان های آذربایجان شرقی,مازندران و کهگیلویه و بویراحمد(اکثر محورها),آذربایجان غربی(محور خوی-ماکو),اردبیل(محورهای گرمی-بیله سوار و اردبیل-آستارا),خراسان شمالی(محور بجنورد-آشخانه),قزوین(محور قزوین-زنجان),همدان(محور ملایر-بروجرد),گیلان(محور رشت-لاهیجان) بارش باران مشاهده می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه محورهای ساری-کیاسر و کندوان محدوده هزارچم در استان مازندران مه گرفته همراه با کاهش دید است خاطرنشان کرد: ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین(از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) نیمه سنگین است.

او ادامه داد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز