خبرگزاری کار ایران

اعزام نیروهای کمکی معاونت تربیت و آموزش ناجا به طرح نوروزی پلیس

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۳۸۲

معاون تربیت و آموزش ناجا از اعزام نیروهای کمکی این معاونت در طرح نوروزی خبر داد و گفت: هدف از اعزام این نیروها ، ارتقاء سطح امنیت و کمک به اجرای بهینه مأموریت های محوله سازمانی است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "امیرحسین یاوری" اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی یکی از مهارت های محوله به معاونت تربیت و آموزش ناجا، کمک به فرماندهی انتظامی استان ها و پلیس های تخصصی در اجرای بهینه طرح نوروزی است.

معاون تربیت و آموزش ناجا تصریح کرد: این مرکز با استفاده از فراگیران، سربازان و کادر مراکز آموزشی هر ساله نقش مهمی در برقراری امنیت ایفا می کند، امسال نیز این معاونت با اعزام 8 هزار و 145 نفر از فراگیران، سربازان و کادر مراکز آموزشی در اجرای  طرح نوروزی اقدام می کنند.

وی خاطر نشان کرد: اعزام نیروهای کمکی مذکور همه ساله در دو مرحله صورت می گیرد، مرحله اول تعدادی از فراگیران به مرخصی اعزام و مابقی در سراسر کشور به محل مأموریت اعزام می شوند و در مرحله بعدی بخش دوم فراگیران آماده خدمت رسانی هستند.

سردار یاوری با بیان اینکه هدف از اعزام این نیروها در مرحله اول، ارتقاء سطح امنیت و کمک به اجرای بهینه مأموریت های محوله سازمانی بوده است، تأکید کرد: ماحصل این مأموریت، منجر به کسب تجربه و آشنا شدن فراگیران با محیط های خدمتی در آینده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز