خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به ۱۸۲ متاثر از برف و کولاک در ۷ استان

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۴۸۹

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 182 متاثر از برف و کولاک در 7 استان کشور از روز 25 تا ساعت 6 صبح امروز 27اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ شاهین فتحی با اشاره به انجام عملیات امدادی برف و کولاک در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، زنجان، سمنان، لرستان و مازندان از 25 اسفند ماه تا ساعت 6 امروز(27 اسفندماه) اظهارداشت: دراین مدت در 11 محور خدمات امدادی ارائه شده و امدادگران هلال احمر به 182 نفر امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر در عملیات برف و کولاک 3 روز گذشته 22 نفر را اسکان اضطراری داده اند، عنوان کرد:  در این عملیات 21 دستگاه خودور هم از برف رهاسازی شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به گزارش عملیات امداد و نجات  از ٢٤ اسفندماه تا ساعت 6 صبح امروز(27 اسفندماه) اشاره کرد و یادآور شد:  در این مدت 407 ماموریت انجام شد و یک هزار و 108 تن از هموطنان امدادرسانی شدند.

به گفته وی، 335 تن از هموطنان در عملیات امداد و نجات، نجات یافته و 223 تن از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند؛ به علاوه 424 مصدوم نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

فتحی درباره اسکان اضطراری مسافران نوروزی، تاکید کرد: 94 تن از مسافران نوروزی اسکان داده شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در سوانح ترافیکی، خاطرنشان کرد: طی 4 روز گذشته 67 مورد عملیات رهاسازی انجام شد و بر این اساس 103 مصدوم از داخل خودروها رهاسازی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز