خبرگزاری کار ایران

افزایش زمان خدمات رسانی مترو در خط فرودگاه امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۷۲۴

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از تغییر زمان خدمات رسانی خط فرودگاه امام خمینی (ره) در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرنوش نوبخت گفت: متروی تهران و حومه سعی کرد تا با افزایش خدمات دهی در نیمه دوم اسفند ماه ۹۶ که همزمان با خرید‌های نوروزی بود در جهت رفاه بیشتر شهروندان گام بردارد و اکنون نیز با توجه به آغاز سفر‌های نوروزی سرویس دهی ویژه در خط فرودگاه امام خمینی (ره) برقرار خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: در ایام نوروز ساعت ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در خط فرودگاه امام خمینی (ره) تا ساعت ۲۴ بامدادخواهد بود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: از سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ تا دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ که تعطیلات نوروزی محسوب می‌شود، آغاز حرکت قطار‌های خط فرودگاه امام خمینی (ره) از ساعت ۶ بامداد خواهد بود و سرویس دهی متروی تهران در این مسیر تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد یافت.

نوبخت خاطرنشان کرد: در خط یک متروی تهران و حومه، برابر جدول زمانبندی، سرویس دهی قطار‌ها تا ساعت ۲۲:۳۰ است و مسافران خط فرودگاه امام خمینی (ره) می‌توانند از ساعت ۲۲:۳۰ تا ساعت ۲۴ با مراجعه به ایستگاه‌های دروازه دولت یا شهر ری واقع در خط یک به خط فرودگاه امام خمینی (ره) عزیمت کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز