خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد:

۱۸ کشته و ۱۸ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۷۵۷

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ۱۸ کشته و ۱۸ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی در خصوص تصادفات 24 ساعت گذشته افزود: حوالی ساعت 13 یکشنبه در باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین محدوده سیمان آبیک در پی برخورد سواری تندر 90 با بونکر سیمان متاسفانه 5 تن کشته و 2 تن مجروح شدند.

وی افزود: در همین ساعت در کیلومتر 130 محور دارالمیزان در جنوب استان فارس بر اثر برخورد سواری رنو با سمند و پژو آردی 3 تن جان باختند که علت هر دو این حوادث در دست بررسی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: یک ساعت بعد در کیلومتر 22 محور اراک – خمین در استان مرکزی بر اثر برخورد پژو 206 با پراید متاسفانه 3 تن کشته و یک تن مجروح شدند که علت این حادثه بر اساس اعلام کارشناسان پلیس‌راه استان قصور اداره راه به علت عدم نصب حفاظ و گاردریل و روپوش میانی و پژو 206 به علت انحراف به چپ بوده است.

وی افزود: حوالی ساعت 18:10 یکشنبه در شهر یزد به دلیل عدم رعایت حق تقدم خودرو ام وی ام و برخورد آن با تندر 90، پنچ تن مجروح شدند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همچنین در ساعت 21:45 یکشنبه در داخل محدوده شهر تبریز به دلیل انحراف به چپ اتوبوس بنز و برخورد آن با 2 سواری پراید و یک سواری آریو، 3 تن مجروح شدند. در همین ساعت در استان کردستان محدوده کامیاران در پی تجاوز به چپ پژو پارس و برخورد با تریلی هوو، یک تن کشته و 2 تن مجروح شدند.

وی از تصادف فوتی منجر به حریق در کیلومتر 77 محور گرمسار – مشهد در استان سمنان خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت 22:20 یکشنبه در پی واژگونی وانت پیکان متعاقبا حریق آن رخ داد که در این حادثه متاسفانه 3 تن کشته شدند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تصادف صبح دوشنبه در کیلومتر 3 محور تبریز – آذرشهر استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: در این حادثه بر اثر برخورد پراید با شئ ثابت 3 تن کشته و 2 تن مجروح شدند.

وی گفت: همچنین حوالی ساعت 12 در کیلومتر 64 محور میامی – سبزوار استان سمنان یک دستگاه تریلی هوو به دلیل عدم توجه به جلو با 15 سواری برخورد کرد که در این حادثه 3 تن مجروح شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز