خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت شورای شهر تهران:

بیماران را در تعطیلات نوروز تنها نگذارید

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۷۹۸

معاون نظارت شورای شهر تهران صبح امروز در آخرین روزهای سال به صورت سر زده از مرکز درمانگاه منطقه شش شهرداری، ایستگاه ۱۸ آتش نشانی، میدان میوه تره و بار شیرودی و ایستگاه مترو میدان ولیعصر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین حبیب‌زاده، در جریان بازدید از مرکز درمانگاه منطقه شش که زیر نظر شرکت شهر سلام اداره می‌شود با مراجعان این درمانگاه صحبت کرد و در جریان مشکلات این مرکز قرار گرفت. وی همچنین از تعداد پرسنل و پزشکان متخصصی که در آستانه تعطیلات در مرکز حضور دارند، مطلع شد و از مدیران خواست در تعطیلات نوروز بیماران را تنها نگذارند.

حبیب‌زاده در ادامه از ایستگاه ۱۸ آتش نشانی شهر تهران واقع در منطقه ۶ بازدید کرد. فرشاد کریمی، مدیر ایستگاه شماره ۱۸ در جریان این بازدید با اشاره به  مشکلات این ایستگاه و خطراتی که منطقه ۶ را تهدید می‌کند، گفت: مکان قرار گیری ایستگاه مناسب نبوده و باید تغییر کند. به علت نزدیکی ایستگاه به مراکز درمانی نمی‌توانیم همیشه در موقع بحران از آژیر استفاده کنیم. همچنین این ایستگاه به سالن ورزشی که جزوی از الزامات هر ایستگاه آتش نشانی است، دسترسی ندارند.

بیماران را در تعطیلات نوروز تنها نگذارید

کریمی همچنین در رابطه با معضلات موجود به آموزش نیروی انسانی در آتش نشانی اشاره کرد و حبیب زاده معاونت نظارت شورای شهر وعده داد؛ این مشکلات را پیگیری کرده و با همکاری داوری رییس سازمان آتش نشانی و شورای شهر در راستای مدیریت و جذب نیروی انسانی برنامه‌ای  در آینده تدوین شود.

حبیب‌زاده در ادامه از میدان میوه و تره بار شهید شیرودی بازدید کرد و از شهروندان در رابطه با کیفیت خدمات و محصولات این میدان نظرخواهی کرد و در جریان مشکلات خوابگاه کارگران میدان نیز قرار گرفت.

گفتنی است؛ خوابگاه کارگران میدان میوه و تره بار شهید شیرودی دارای شرایط نامطلوبی بود و  بوی نامطبوعی در فضای خوابگاه پیچیده بود. برخی شهروندان از قیمت‌ها ناراضی بودند و از عضو شورای شهر خواستند روی کیفیت و قیمت این محصولات نظارت بیشتری اعمال شود.

وی در انتها عازم ایستگاه مترو میدان ولیعصر شد. این ایستگاه یکی از ایستگاه‌های خط ۳ مترو تهران است و بزرگترین ایستگاه پایتخت محسوب می‌شود. ایستگاه ولیعصر بیش از 45 هزار متر زیر بنا دارد، اما هنوز به صورت کامل به بهره‌برداری نرسیده است.

معاون نظارت شورای شهر تهران از تجهیزات، تاسیسات، هواکش‌ها، محل اسکان کارگران در ایستگاه بازدید کرد و در جریان کمبودها و مشکلات این ایستگاه قرار گرفت.

بیماران را در تعطیلات نوروز تنها نگذارید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز