خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه شهرکرد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۸۲۳

وزیر علوم با صدور حکمی، سعید کریمی دهکردی را به سمت "سرپرست دانشگاه شهرکرد" منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به سعید کریمی دهکردی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه شهرکرد منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیأت علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

سعید کریمی دهکردی متولد ۱۳۴۵ شهر کرد و فارغ التحصیل رشته علوم دامی از دانشگاه تربیت مدرس و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه شهر کرد می باشد.

وی تاکنون در آن دانشگاه مسئولیت های مختلفی از جمله مدیرگروه، معاون فرهنگی و اجتماعی و قبل از انتصاب، معاون دانشجویی دانشگاه را عهده دار بوده است. امید است که تچارب همراه با بهره گیری از ظرفیت های موجود در دانشگاه و تعامل با همه نهادهای دخیل در حوزه علم و فناوری استان بتواند دانشگاه شهر کرد را به سمت دانشگاه جامعه محور، خلاق و کارآفرین که حل مشکلات جامعه به‌ویژه استان محور اصلی است توفیق یابد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه جداگانه ای با پذیرش استعفای دکتر شایان شامحمدی، رئیس پیشین دانشگاه شهر کرد، از خدمات وی در دوران تصدی این مسئولیت، قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز