خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد:

محور کرج_چالوس دو طرفه شد/۵ محور مسدود است

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۰۱۵

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه کشور با اعلام مسدود بودن ۵ محور در سطح کشور از دو طرفه شدن محور کرج‌_چالوس خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در جنوب به شمال محور کرج _چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر سنگین است. همچنین محدوده آدران، سد امیرکبیر، تونل 5، دهانه جنوبی تونل کندوان نیمه سنگین وطول محور پرحجم و روان است.

وی با اشاره به سنگین بودن ترافیک در جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی مشاء تا امامزاده هاشم تصریح کرد: طول محور هراز پرحجم و روان است همچنین طول محور نیز جنوب به شمال محور فیروزکوه و باند شمالی آزادراه کرج-قزوین پر حجم و روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطر نشان کرد: ترافیک در غرب استان تهران آزادراه  تهران-قم محدوده عوارضی نیمه سنگین و طول محورپرحجم و روان است همچنین جنوب به شمال محور قزوین-رشت محدوده ورودی شهر رودبار ترافیک نیمه سنگین طول محور پر حجم و روان است. طول محورآزادراه قزوین-زنجان نیز پر حجم و روان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه مداخلات جوی مشاهده نمی‌شود یادآور شد: محور تونل به خلخال در استان گیلان و اردبیل که در طول مدت زمستان به دلیل نبودن ایمنی کافی مسدود بود، بازگشایی شد. محور همچنین اولنگ شاهرود در گلستان و سمنان و محور شمشک به دیزین در استان تهران و البرز، محور گنجنامه _تویسرکان در استان همدان و محوره دره‌شهر _پل دختر در استان  ایلام محور شوش _فتح‌المبین در استان خوزستان مسدود است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین اعلام کرد: برابر هماهنگی بعمل آمده و بعلت عادی بودن بار ترافیک در محور کرج-چالوس، محدودیت یکطرفه بودن رفع شد و تردد بصورت دوطرفه و ترافیک عادی و روان صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز