خبرگزاری کار ایران

اعلام آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۱۱۸

سرهنگ رحمانی آخرین وضعیت راهها و جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور گفت: بارش باران در محور گرمی بیله سوار در استان اردبیل گزارش شده است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین، نیمه سنگین و پرحجم و روان در جاده‌های کشور خاطرنشان کرد: جنوب به شمال محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۱۱ ترافیک سنگین و محدوده‌های آدران، عسل کوچ، تونل ۵ ،تونل۷، سه راهی دیزین، پیچ سرهنگ، دهانه جنوبی (نیمه سنگین) و طول محور پرحجم و روان است . همچنین جنوب به شمال محور هرازمحدوده‌های لاسم، آب اسک، گزنک، تونل وانا و لاریجان (نیمه سنگین ) و طول محور پرحجم و روان جنوب به شمال محور فیروزکوه( طول محور پر حجم و روان) گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه ناجا خاطر نشان کرد: ترافیک در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین( محدوده پل فردیس تا مهر ویلا) نیمه سنگین همچنین در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین(محدوده پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس) نیمه سنگین و در غرب استان تهران آزادراه  تهران-قم ( طول محورپرحجم و روان) است.

سرهنگ رحمانی خاطر نشان کرد: ترافیک در محور آزادراه ساوه-تهران(طول محور پرحجم و روان) و جنوب به شمال محور قزوین-رشت (محدوده ورودی شهر رودبار سنگین طول محور پر حجم و روان) گزارش شده است.

وی تصریح کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز