خبرگزاری کار ایران

۴ کشته و زخمی در حادثه واژگونی سمند

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۱۶۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کشته و زخمی شدن ۴ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در جاده خاوران خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۲۳:۴۰ شب گذشته حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در مسیر غرب به شرق جاده خاوران ابتدای ورودی دوم جاده خاورشهر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: یک دستگاه خودروی سواری سمند با ۴ سرنشین به هنگام حرکت به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی خارج شده و با مخروطی‌ها و موانع حاشیه جاده و همچنین  بلوک نیوجرسی برخورد کرده و واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند این خودرو کاملا روی سقف خود واژگون بود. پیش از رسیدن آتش‌نشانان هر ۴ سرنشین خودرو توسط شهروندان و عابران از داخل آن خارج شده بودند.

ملکی با اشاره به سرنشینان خودرو گفت: دو مرد میانسال و یک نوجوان ۱۳ ساله در این حادثه دچار مصدومیت شده بودند و متاسفانه یک پسر بچه ۸ ساله بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند، تصریح کرد: خودرو به حالت اولیه برگردانده شد و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد و عملیات در ساعت ۱:۳۸ دقیقه بامداد به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز