خبرگزاری کار ایران

ترافیک نیمه‌سنگین در ۱۶ محور مواصلاتی کشور

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۲۲۸

سرهنگ رحمانی از ترافیک نیمه سنگین در ۱۶ محور مواصلاتی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌ها و راه‌های کشور گفت: ترافیک در جنوب به شمال محور کرج-چالوس( از ابتدای محور تا تونل ۷)  سنگین و طول محور پر حجم و روان، جنوب به شمال محور هراز (محدوده پیست آبعلی تا امام زاده هاشم) نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است همچنین در باند شمالی آزادراه تهران-کرج( از پل کلاک  تا پل فردیس) و باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (از پل فردیس تا پل حصارک) نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: ترافیک نیمه‌سنگین در محور قزوین-رشت(محدوده رودبار)، غرب استان تهران (محدوده خروجی عوارضی تهران قم) گزارش شده است. همچنین در استان خراسان رضوی (محورهای سبزوار به مشهد,قوچان به مشهد و تربت حیدریه به مشهد، استان قم (محورهای سلفچگان به قم و تهران به قم)، استان فارس (محورهای اصفهان به شیراز ,شیراز به بوشهر و شیراز به بندرعباس) و استان اصفهان (محورهای اتوبان امیرکبیر به اصفهان، شیراز به اصفهان، نائین به اصفهان و شهرکرد به اصفهان) ترافیک پر حجم و روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز