خبرگزاری کار ایران

حمله شبانه ۵ مرد نقابدار به پایانه مسافربری غرب تهران و تخریب تابلویی در مجاورت پایانه + تصاویر

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۳۹۹

بهره‌بردار رستوران پایپار از حمله شبانه ۵ مرد نقابدار به پایانه مسافربری غرب تهران و تخریب تابلویی در زمین مجاور این پایانه خبر داد.

جمشید محمدی بهره‌بردار رستوران پایپار درباره درگیری شب گذشته افراد ناشناس با پرسنل این رستوران و نیروهای پایانه غرب گفت: مدت‌هاست بر سر یک قطعه زمین هزارمتری که در کنار پایانه مسافربری غرب تهران قرار دارد بین سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها و شهرداری منطقه ۵ تهران مناقشاتی وجود دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۵ با سازمان پایانه‌ها بر سر این ملک باهم اختلافاتی دارند، ادامه داد: پایانه این زمین را متعلق به خود می‌داند در حالی که شهرداری می‌گوید این قطع زمین در محدوده شهرداری است. ما هم بعد از برنده شدن در مزایده‌ای که سازمان پایانه‌ها برای راه‌اندازی رستوران و اغذیه فروشی در این منطقه گذاشته بود، در تابلویی که در این قطع زمین از گذشته وجود داشت نام رستوران را نصب کردیم، از گذشته هم این تابلو برای همین منظور استفاده می‌شد.

بهره‌بردار رستوران پایبار با اشاره به اینکه حدود یک هفته پیش شهرداری منطقه ۵ برای جمع‌آوری این تابلو اقدام به اخذ حکم قضایی کرد، ادامه داد: ماموران شهرداری با استفاده از آن حکم که روی آن نوشته شده بود جمع آوری تابلو، تابلو را پایان آوردند. بعد از اینکه تابلو جمع‌آوری شد سازمان پایانه‌‌ها با رایزنی‌هایی که انجام داد این تابلو را دوباره نصب کرد. اما دیشب حدود ساعت یک و نیم بامداد ۴ الی ۵ نفر مرد نقابدار به ما حمله کرده و اقدام به تخریب تابلو و ضرب و جرح پرسنل و مامور حراست پایانه کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: این افراد در ابتدا نگهبان پایانه را خلع‌سلاح کرده و تلفن و بی‌سیم نگهبان را گرفته و او را در آن مکان محبوس کردند تا به کسی اطلاع ندهد و سپس با بیل مکانیکی به طور صددرصد تابلو را تخریب کردند. پس از این اتفاق مدیر رستوران و دیگر پرسنل با آنها درگیر می‌شوند که پرسنل را با چوب می‌زنند و باعث پاره‌گی دست یکی از آنها می‌شوند.

محمدی با اشاره به شکایتش از مهاجمان شب گذشته گفت: در فیلم‌ها و عکس‌هایی که از این افراد در درگیری با پرسنل ما موجود است مشخص شد که یکی از مسئولان زیباسازی شهرداری منطقه ۵ هم در بین مهاجمان حضور داشته و این فرد شناسایی شده است.

وی ادامه داد: مدیر شیفت و حراست سازمان پایانه‌ها هم دیشب در آنجا حضور داشت، صورت جلسه انجام شده است و پرسنل آنها از این افراد مهاجم شکایت کرده‌اند چرا که آنها بدون اجازه وارد حریم ترمینال شده و اقدام به ضرب و جرح پرسنل حراست ترمینال کرده‌اند.

محمدی با بیان اینکه اگر این افراد قصد تخریب داشتند باید با هماهنگی پایانه انجام می‌شد، تصریح کرد: این ملک متعلق به پایانه است. اگر چه این محوطه هزارمتری هم در کنار پایانه قرار دارد اما نگهبان پایانه که دیشب مورد ضرب و جرح قرار گرفته در داخل پایانه مستقر است و سازمان پایانه‌ها هم مدعی است که تابلو در داخل ترمینال است و نباید تخریب می‌شد.

وی با اشاره به اینکه این ملک را از سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها اجاره کرده است، گفت: اگر ایرادی از سوی شهرداری به این موضوع باشد باید با سازمان پایانه‌ها مطرح شود البته تا جایی که اطلاع دارم سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران در حال حل این مشکل است و تا حدودی رایزنی‌هایی صورت گرفته که اجازه نصب مجدد تابلو داده شد اما این افراد شبانه و بدون هیچ مجوزی اقدام به تخریب تابلو کردند.

محمدی با تاکید بر اینکه از مسائل داخلی شهرداری اطلاعی ندارد و این دو سازمان هم هر دو مربوط به شهرداری هستند، گفت: من این مکان را از سازمان پایانه‌ها اجاره کردم و مجوز نصب تابلو را از این سازمان گرفتم پس اگر شهرداری با نصب تابلو مشکلی دارد باید از طریق سازمان پایانه‌ها به ما اعلام کند نه اینکه شبانه اقدام به تخریب کنند.

خبرنگار ایلنا این موضوع را از مسئول روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ هم پیگیری کرده که وی با اظهار بی‌اطلاعی از این موضوع از پیگیری آن در اسرع وقت خبر داده است.

حمله شبانه ۵ مرد نقابدار به پایانه مسافربری غرب تهران و تخریب تابلویی در مجاورت پایانه + تصاویر

حمله شبانه ۵ مرد نقابدار به پایانه مسافربری غرب تهران و تخریب تابلویی در مجاورت پایانه + تصاویر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز